Friday 1 June 2012

Mid-year exam

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..
Alhamdulillah.. hari ini dapat juga saya mengupdate blog.. hehe..curi2 masa na berkunjung ke blok sendiri..


    Maklumlah.. 3 minggu terpaksa berhempas pulas menghadapi mid-year exam.. huhu.. tension gila oh.. hari2 kena menghadap buku teks yang tebal itu.. dah berasap kepala otak menyerap segala ilmu dalam itu.. :p huhu.. dah serap semue pun ade jugak yang lupe.. mungkin die masuk dalam otak pastu keluar balik kot.. yela.. bosan duk dlm otak Fina lame2.. haha..okay, stupid joke Fina dah keluar.. :p.. tp alhamdulillah.. kebanyakannye kertas periksa dapat dijawab denangn lancar.. mana fakta yg tak ingat tu, pandai2lah saya taram.. haha.. janji kena dengan logik.. kira okayla kan.. :p janji rock!! haha.. :D


   Tapi.. risau jugala dengan keputusan periksa tu.. kalau gagal macam mane?? itulah yang selalu bermain dalam fikiran saya.. Subjek yang paling saya risau sekali mestilah subjek BIOLOGI ngan FIZIK.. huhu.. biologi tu memang dah sahla saya byk tembak je fakta2nye.. hehe.. banyak yang saya x sempat baca.. Mana taknya, tgh2 membaca tu, mata makin mengecil dan last2 tertidur..sudahla study at eleventh hour.. huhu.. Redha jela.. Semuanye saya serahkan kepada ALLAH SWT.. Tapi saya harap usaha saya berbaloi.. AMIN.. 


  





2 comments:

  1. sekejap Fina , sekejap saya, salah ni. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. biorla kakakku. haha.. kite pun x pandai stg sebenarnye blogging ni.. :p

      Delete